Inte bloggat på en dag, hell yeah.......

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men ärligt talat så tänkte jag göra det på typ dagen men sen så hade jag och issa så kul så jag pallade inte. Och sen somnade jag. Tyckte inte att det var så mycket att skriva om. Men mot kvällen hände det pyttelite saker. Aja, kan väl berätta lite. Inte varför det är så intressant eller nåt, men ja :) Min blogg är inte intressant överhuvudtaget, hihi! 
Först så följde Issa med mig hem, och vi chillade lite. Tittade på Borat och sedan skulle hon hem. Efter det så somnade jag ganska så fort, Ellen ringde och väckte mig haha. Vi bestämde när och var vi alla tre skulle ses ikväll (jag, Issa och Ellen). Jag gick och åt, ååh, thai mat! Fan va gott! Duschade, klädde på mig, sminkade mig och sen kom dom så vi drog ut. Och som vanligt drog vi till Donken. Haha, vilket fint liv vi har, hänger på Donken jämt och ständigt! McFlurry Ballerina Kladdkaka :love:
Sedan var det mot stan, Hemköp. Och vi hängde lite på stan. Sov hos Issa på natten, åhfan va kul vi hade haha :) Fast somnade lite väl tidigt tycker jag... 

Imorse tittade vi på Scream 4, ganska så bra film faktiskt! Inte så läskig men perfekt för er som inte vill se för läskiga filmer men ändå hoppa till lite :) Så om du inte har sett den, se den!

Nu ska jag fixa mig och sen dra till Johan. Efter det ska jag tagga en underbar filmkväll med min lilla Lina! Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0