I'm back!

Nu är jag tillbaka igen. Fan va konstig jag har känt mig nu på senaste tiden. Haha, helt sjukt. Men ja, jag är fortfarande mig själv igen och nu är jag tillbaks för att blogga! 
Fan vad jag känner mig glad och ledsen på samma gång just nu. Alla känslor liksom blandar sig till en jävla känsla som inte går att beskriva. Men det skiter man väl i. Jag gillar allt just nu och jag är glad med som besluten jag har tagit. 

Jag har varit på kryssning på Medelhavet. Anledning till varför jag inte bloggat ;) Haha. Sen nu när jag kom hem hände både lite tråkiga och as roliga saker! Det tråkiga är att Bea flyttade till Umeå idag. Fuck that! Men det roliga är att jag ska vara med Johan imorgon första gången på 1000 år! Haha! Men jag bloggar mera senare, här får ni en bild på mig från kryssningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0