Hemma från Issas stuga!

Hej! Jag har inte hunnit göra det där inlägget jag snackade om att jag skulle göra *hihi*. Men jag lovar att det kommer antingen idag eller imorgon, svär. 
I alla fall så har ajg kommit hem från Issas stuga. Vi hade det skit roligt hahaha! Första natten där (torsdag - fredag) var vi ensamma, så vi skrattade som galna grisar. Andra natten så spelade vi Chicago med Nicklas halva natten eller så. Haha, det var så kul! Skojar inte. Den enda dåliga grejen var ju att vi inte badade, hade fetaste badlusten på natten typ klockan ett eller så, men ingen annan ville följa med :( Så lilla Nadja blev lite sadface...
Men nu så är jag hemma. Och ska ta en jävligt jävligt jävligt efterlängtad dusch kan jag säga! Jag vill bara hoppa in dit och sätta värmen på typ 100 grader och ba höra ljudet "pshhhh". Jaja. Men nu har jag äntligen fått lite bilder från Issas kamera, dom lägger jag upp nu snart! Ska se på dom innan jag duschar hade jag tänkt ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0