Första dagen i skolan avklarad!


Cooling.

Nu är skoldagen slut och jag är typ as blöt. Det regnar som en kossa där ute och jag vi skulle ut och göra nåt (gud vet vad?) med klassen? :o Sen fick vi sluta tidigare också, fast då skulle jag på stan och köpa strumpbyxor till min byxdress. Köpte ett par svarta, vanliga genomskinliga med microfibrer. Hoppas att jag köpte rätt storlek nu också bara. Shit annars haha!

Men den första dagen har annars, förutom att det regnat som fan, varit ganska bra. Vi fick vårad fuckade schema idag. Ser fan ut som att det kommer bli ett jobbigt år. Idrott första timmen, yey... Fattar dom inte att man vill dra hem och duscha istället för att duscha i en stinky dusch? Usch. Men ja, som jag lovat så ska jag faktiskt knäppa kort på lite kläder jag köpt. Men jag har använt jeansen idag så dom är kanske lite fläckiga. Och en tröja har jag använt också :) Men den är helt OK utan fläckar. Byxorna fick fläckar för att jag gick i fetaste vattenpölarna och lerbajs som skvättade upp på baksidan av mina byxor. Mums. Bilderna kommer troligtvis ikväll eftersom att jag är ledig nu utan läxor och skit. Sedan kommer det bara att bli jobbigt. Så ja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0