Färga, färga, färga

Hejhej! Idag har varit en ganska OK och jobbig dag. 
Det var Tjejer&Teknik på morgonen klockan nio började det. Och jag gick med Ellen till KomTek. Där blev vi indelade i grupper och gjorde olika saker. Jag till exempel gjorde en julgran som hade små lampor som lyste av ett batteri med min grupp. Det var ganska roligt faktiskt! Tur att man hamnade i en trevlig grupp! Efter det gick vi och åt lunch på en restaurang som hette Jag&Du. God pizza var det. Sedan blev det HIAB! Hahaha, bara jag som inte trodde att dom gjorde lyftkranar, utan typ vattenkranar? o.O Blev förvånad sen när jag insåg att jag hade fel haha. Vi fick svetsa och köra lyft kran daa. As awesome. 
Men sedan drog vi typ till Issa och där färgade jag håret på Ellen och Madde, men inte Issa hihi, Madde färgade på Issa. Det blev bra på alla! Fast Ellen klagar på att hennes inte blev bra, men det blev skit snyggt!
Nu ska jag se vad jag har för nya filmer sen ska jag mysa denna tisdags (eller vad det nu än är för dag) kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0