Don't you remember?

Fuck this :) Idag var jag i skolan bara. Och alla fick för sig att dom skulle dra på Donken under lunchen bara för att vi hade ett två timmars hål, men jag stannade och gick på ICA istället. Köpte lite bullar och choklad, trevligt det också :) Tycker att det går bra för mig med magrutor grejen! Hihi. Nej men jag har faktiskt börjat äta morötter, duktig jag.


Hehe, awesome. Eller?

Efter skolan så drog jag och Lina hem till Issa och var med henne ett tag. Sedan skulle Lina hem :( Fuck that. Men jag drog också efter ett litet tag och gick till Johan eftersom att han bor så nära Issa. Var med honom ett tag sedan drog jag hem och åt, ååh, mat :love: Just nu kikar jag lite på TV och True Talent. Skapligt bra faktiskt, bättre än vad jag trodde att det skulle vara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0