Bada på maln med kläder på, aldrig mer!

Var nyss på Maln med klassen, hur kul som helst! Tills alla började slänga varandra i vattnet och jag var en av dom. Som blev slängd i vattnet alltså (men det kunde man ju lista ut om man var 1% smart i alla fall). Så mitt jävla hår vart salt, eftersom att det är havsvatten! Och jag hade redan tvättat det imorse, fattar ni hur sur jag blev eller? Sen kastar en idiot vid namn Fredrik lera i håret på mig också. Fan fan fan vad jag vart sur då. Men inte nog med det! När jag var på väg upp till omklädningsrummet så skulle jag såklart få en 1 meters sticka in i hälen också, finfin dag må jag säga! Vet en som kanske inte ska till skolan i alla fall...
Men nu är det så här att jag har duschat. Och tvättat igenom mitt hår två gånger. Men nu ska jag duscha igen bara för att jag vill vara så fräsch som möjligt! Sedan ska jag fixa lite mat för att jag är vrålhungrig. Btw: får inte glömma att mitt bästaste lag vann på så kallade "klasskampen" hahaha. Kung det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0