2 veckor kvar till skolan, fml!

Japp, det är bara två veckor kvar av det sugiga sommarlovet. Ville ju göra något vettigt i år men nej, så blev det tydligen inte. Kommer nog inte bli så nästa år... Näst nästa år... Näst näst nästa år... Ähh, palla. Nu har jag precis ätit lite glass, och sitter lyssnar på lite fin musik med Gwen Stefani.


Jag har no life... :)

Sen kan jag berätta om lite vad som hänt idag. Jag vaknade imorse och då låg jag i min säng för att det gjoprde så ont att ligga på golvet när man skulle sova. Eller jag sov på golvet från klockan halv tre till klockan fem, sedan flyttade jag på mig upp till sängen. När jag vaknade tog jag undan hela koja saken, och sedan duschade jag & fixade mig lite, sedan kom Ellen och Issa. Och vi snackade lite om allt och inget. 
Efter att dom gått hem och ätit, fixade jag mig lite mer och mamma hade köpt as fina shorts till mig! Det ser liksom ut som att det är en skjol. Men dom är as keewl. Sedan drog jag & Issa till Ellen och vi gick ner på stan. Knäppte lite snygga kort. Dom ska ni få se sen! Några av dom i alla fall. När jag får dom av Issa.

Men nu ska jag njuta av min måndagskväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0