Vad ska man hitta på?

Nyss ringde jag Madde och det blev inställt dehär med köpmanberget & det. Vi kanske skulle dit imorgon istället. Men jag måste på stan idag ändå för att jag måste ha en till tröja som jag såg på H&M för 100 :- också. Den var lite sommrig sådär, så jag tänkte väl att jag kunde köpa den med. Bara jag fick pengar av mamma hihi ;) jag vet inte när jag ska dra ner på stan för att jag har inte ens ätit än, ska nog inte göra det heller. Kanske drar ner på stan vid 4 tiden eller så. Måste sminka mig & shit. Men ja, det är vad jag tänkte göra idag. Sitta vid datorn sen stan sen sitta vid datorn sen sova. Mja, min härliga fredag. Woho... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0