Städar

Soft att man städar nudå. Eller? Jag pallar verkligen inte med städning... men eftersom att mitt rum såg ut som skit och jag får pengar för de, så varför inte slänga iväg någon halvtimme o städa lite? Har ju kompisförbud, internetförbud efter 8 och sånt shiiet på G nu så ja, jag kan väll börja bättra mig i skolan och få va med kompisar och va inne på internet efter 8 igen. Men huvudsaken är ju att dom inte fattar hur mycket jag njuter av dethär förbudet, de e ju as chill! Om dom skulle veta det så skulle dom ju satt nå värre nu på en gång! Men ja, som sagt jag är ju så smart så jag säger det inte.
Imorgon ska jag chilla hemma innan jag drar på mig efterlängtade BodyJam! :love: fattar inte själv hur jag kan längta efter en träning så mycket! Hallå?! De e ju liksom idrott? Men det är nog därför att jag älskar att dansa, och jag räknar med bättre kondition tills senare på våren när vi kommer springa runt lillfjärden så att jag får VG eller nåt, har ju börjat gått ut & gå också, känner mig helt awesome.
Och jag är kär i dessa byxor :love:
Om någon vet hur man får tag på sånna, skicka ett mejl till [email protected], tack! Men nu ska jag dra och städa vidare, och sedan blir det Scooby-Doo, Madagascar Pingvinerna, That 70's Show eller Gossip Girl! Mycket på gång här vettni. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0