Spiderman 3

Nu ska jag dra och hoppa in i duschen innan jag lägger mig ner i min softa säng och tittar på SpiderMan 3. Fan va chill. Började kolla på den igår men tittade inte klart. Btw: jag var med Linnéa och Lina idag ett tag efter skolan idag, och vi gjorde en till scen till SO filmen! Vi måste bara fixa en vääldigt speciell scen som kommer bli awesome om allt går som det ska! Fan va grymt det kommer bli i så fall! Vi har allt förutom typ en spray flaska, till håret ni vet med färg i, som går bort när man tvättar. Scenen orkar jag inte berätta om nu. Men den är skitkul ;) ska dra nu i alla fall så jag kan se på SpiderMan sen. Hejdå alla sötnooooooowsaaarhh! Okej, där skoja ja lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0