Softmode.

Sitter och chillar vid min fulla fula stationära dator. Pallar inte sitta vid den lilla längre för att jag är rädd att om jag sitter för mycket vid den så kommer den att gå sönder hihi. Men vafan, sitter man två dygn i rad, somnat med datorn på så den sattas på vänteläge, och vart på i två fuckin' dygn i rad så börjar man ju fundera på sådant. Men ah, idag var jag med Linnéa och Issa efter skolan för vi spelade in filmen & så. De va sjukt awesome haha! Men till slut blev vi alla typ helt off så gick Issa hem och åt jag och Linnéa satt och såg på en film... Linnéa somnade hahahahaha. Vi tittade lite på skräckfilmen Triangle. Den va sjukt bra av va det vi hann se! Fan asså. Men nu ska jag typ ta och se någon film eller träna lite franska och göra lite mackor med te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0