Snabbis inlägg

Tjao. Jag gör ett litet snabbt inlägg innan jag fortsätter plugga igen. Nu kan jag typ allt i matten, tar väll och skriver upp dom röda rutorna imrogon natt. Får sova ut idag, vet inte om jag ska gå till skolan eller om jag ska åka buss, funderar på att gå faktiskt. Jag vet, och nej, jag är inte sjuk.
Snart ska jag plugga franska. Mitt mål är MVG, fan här kommer jag MVG! Jag ska ha MVG, det har jag fan bestämt. Om jag inte får det då jävlar.
Nu ska jag leta efter en billig och skön epa. Och sen så ska jag lägga mig i min säng och sätta igång en liten filmsnutt till mitt franska plugg. Fast det är ju inte så bra att se på film medans man pluggar franska men det skiter man väll i. Har ju fått MVG i alla franska prov hittils såatt...! Nu drar jag, hejdåååååååaåaåaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0