Saknaden är stor

Nyss varit med Issa. Vi typ var nere vid Godisgruvan och snackade. Det var fett med mysigt! Köpte lite chips till natten. En aning soft dä åh. Min lilla issa åker bort till Göteborg tills på söndag tror jag, jag kommer sakna henne as hell! Men hoppas att hon kommer få det bra iallafall! Inatt hoppas jag verkligen att någon kan dygna med mig för jag är fett sugen på att vara uppe hela natten och mysa i min säng till en film med min speciella chokladmjölk. Erkänn awesome?
Förde över några gamla bilder på mig på datorn sedan jag hade mitt långa, tjocka hår :( jag saknar det så jävla mycket! Hur fan kunde jag klippa av det så mycket?!
Aaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0