PÅSKLOV!

Yo! Känner mig RIKTIGT jävla stolt för att jag tvättar idag hihihi. Hade asmkt kläder & tvätta i min garderob så jag ba tjolahopp tjolahejj och starta tvättmaskin.
Idag så har det inte hänt så mycket. Eller jo, jag har fått mitt efterlängtade påsklov utan prov & en massa skit ;) alla prov är gjorda. Jag känner mig fett stolt över att jag fick VG på båda proven (även om jag kunnat gjort MYCKET bättre ifrån mig...). Men jag är fedtt stoolt. Och sen så hade vi typ filmtajm idag på skolan. Fan va fränt. Och FUCK va vädret är awesome! Det känns som att det är sommarlov. Typ 20 grader eller nå. Man ba "WOW!". 17 grader på söndag, lite kung eller?! :D men nu ska jag dra och tvätta håret, sen tvätta kläder. Ska kanske ut ikväll också. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0