Nu har jag bokat...

... till passet imorgon. Haha. BodyJam gör mig så jävla glad! Efter varje träning känner jag mig som en helt ny människa! Borde träna sådant flera gånger i veckan, men det finns ju tyvärr inga fler pass i veckan... men kanske ska börja i AfroPowerDance. Är det kul? Det är många som säger att det är ganska kul men det är ju vuxna, så jag vet inte riktigt om jag ska tro på det. Men jag ska prova någon gång, kanske nästa vecka? För de e ju dans, och jag älskar ju verkligen att dansa, och då blir det ju att jag dansar extremt awesome 2 gånger i veckan så de är ju grymt. Nu ska jag rota runt lite i designen och se vad jag kan komma på till den här bloggen. Men ah... hejdå!
Där fick ni en lagomt gamal bild på mig sisådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0