Längesen man tog en sådan skön dusch!

Jag duschade nyss, och fuck off va skönt det var! Jag typ är överlycklig just nu! Inget smink som rann ner för kinderna, och när man kom ut ur duschen och tittade sig i spegeln så va ansiktet alldeles baby lent och skit. Jag ba "naaaw" åt mig själv haha. Just nu så har jag ganska tråkigt, men snart så kommer Issa. Jag tänkte gå hem till henne först men sen så ångrade jag mig eftersom att då måste jag stressa & en massa. 
Inatt tänkte jag se på filmen Teeth själv. Vet inte hur jag kom på att jag skulle se den själv, men det var mest det att jag tänkte på alla grymma filmkvällar jag har varit på & sett nya filmer, och då så kom jag på att första stora filmkvällen jag var på var hemma hos lill Madde med alla andra grymma lill brudar. Jag har inte sett den filmen sen typ då, och då så tyckte jag att den var sjukt äcklig, så jag ska testa och se den igen och se om den är lika äcklig nu typ 1 och ett halft år senare ;)
Teeth... mihi!
Ganska bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0