Kanske inte kommer blogga så mycket i veckan...

Eftersom att jag har datatid till klockan 8 nu för tiden (nu i fortsättningen) men de skiter man väll i, inget internet kan inte stoppa mig från att inte sätta på min dator. Har ju alla mina filmer så ah, vem fan bryr sig. Och som ni kanske hör så gick inte mitt utvecklingssamtal så bra. Jag snackar fan inte alls på lektionerna och är inne på facebook? Jag var det en gång så måste dom göra värsta grejen av det! Och jag klickade bara upp rutan där det stogt "facebook" och då ba "NADJA, GÅ UT FRÅN FACEBOOK ANNARS FÅR DU INTE SITTA VID DIN DATOR!" jaaa, precis? MIN FUCKIN' DATOR! Så ge fan i att säga till mig...
Och jag bryr mig inte om vad ni gör/säger, jag kommer inte bli bättre i skolan bara för att ni gör det värre för mig genom att ta mitt internet?
Men aja, sitter och chattar med Madde just nu. Chillar sönder. Jag tycker att det är ganska bra ändå att dom tar mitt internet för då har jag mer tid på mig att göra te, varma mackor och sätta mig och titta på film! Helt awesome är det! Så jag ba njuter av livet mer och mer just nu, bara så att ni vet liksom, och jag vet att ni vill veta det... baaajsa. Hejdå.
Tack på förhand liksom? Och jag vet att ni gillar den här bilden så jag lägger upp den igen, SÅ snäll är jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0