Inget internet

Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har varit i Idre med Lina och vi har inte haft internet på hela helgen. Haha, jag fattar inte hur jag kunde stå ut med det, men det gick ganska bra faktiskt! Fan va kul vi hade ändå! Vi åkte skidor och typ chillade livet. Kan beskriva allt med ett ord: awesome!
Btw: jag hittade min älskade mössa hihi.

Vi köpte lite B&J's också ;)


I tha baaackkeeeeeehn.
Sen nu så vaknade vi typ halv 8 och gjorde oss i ordning och åkte hem. Hemresan va chill faktiskt. Sen när jag kom hem så satte jag mig lite vid facebook och sen börjadejag plugga dirrmode. Jag SKA klara matte och franska provet nu på tisdag! Jag kan inte ett piss men jag SKAAA klara det! Innan varje franska prov så vet jag att jag kommer få MVG men den här gången är jag inte så säker faktiskt. Jag kan bara två ord "Chez Mimi" och det betyder "hos Mimi". Liksom jag kommer ju inte så långt på de... men nu ska jag fortsäta plugga matte. Fan va stressat allt blev nu. För jag ska ju göra klart SO filmen nu i veckan också! Helst tills imorgon men det hinner jag faaan inte. Jag skulle egentligen redovisa filmen med Linnéa i torsdags men det blev inte så för vi va inte klar. Men ah. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0