Inga filmer... ingenting

Hej. Jag har som sagt inte varit på topphumör den här veckan. Och de suger hårt. Särskilt veckan. Den kan dra åt helvete. Nu är precis ALLT förstört! Det kändes så förra gången också, då hoppet kom tillbaka sen, men det försvann lika fort som det kom... men jag vill verkligen inte att det här ska va en "depp" blogg. Så nu tänker jag inte skriva mer om dedär.
Sitter och lyssnar på rysk musik, haha, tro det eller ej men det får mig på sååå mycket bättre humör! Fan va det är skönt ibland. Imorgon ska jag chilla, vet inte om jag kanske ska sova hos Linnéa för vi är lediga på måndag, de e ganska så chill ändå. Inatt hade jag det awesome, på ett sätt, och på ett annat så inte. Chips, cola, munkar och en film som jag inte sett va väll ganska så bra då. Men nu har jag inga filmer alls att se. Kan inte skaffa nya heller för stunden! Fan vilket liv... FYFAN VA DEN HÄR VECKAN KAN DRA!
Tittade också klart på Gossip Girl säsong 1 inatt. De va ganska så nice de också. Men nu ska jag dra och... ha ett roligt liv. Hejdå.
En bild på Gossip Girl gänget från säsong 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0