Fixar mig typ då

Ska ju dra tillbaka till Hudik snart. Kommer bli feting skönt. Som vanligt när jag är i min stuga så gör jag inget annat än att sitta vid datorn hela helgen och jag stänger aldrig av den heller så den är på hela helgen utan stopp. Haha, skojjigt. Tittade nyss på New Moon. Åhfyhelvete va länge sedan det var jag såg den! Senaste gången jag såg den var när jag var i Kanada och det var ju typ... i juli förra året. Då kan ni fatta hur länge sen de va liksom. Jag hade ju nästan glömt bort va den handlade om hahaha! Usch. Fy skäms på mig där som nästan glömmer bort vad min favorit film handlar om haha. Men nu ska jag dra, bussen går typ vid 4 så jag måste sätta fart & packa & shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0