Film om fjortisar

Jag och Linnéa har i uppgift att göra film om fjortisar och gangsters på SO'n. De e fett chill! Jag och hon ska börja filma i helgen, det ska bli fett med kul! Maria, Issa, Madde och Lina ska också vara med. Vi har gjort introt till vår film. De e fett awesome! Om den blir riktigt bra så lägger jag upp den här. Måste bara få MVG på uppgiften först. Vilket jag tror att vi kommer få eftersom att vi lägger ner jätte mycket arbete på saken ;) vi ska bl.a. spela in vid donken på kvällen, true fjortizz' plaaace det ju! Fett soft. Men just nu så gör ajg ingenting typ. Chillar bara livet och taggar inför när mitt internet stängs av för då drar jag igång en liten film. Vet inte riktigt vad det kommer bli för film ikväll, men någon bra i alla fall, de e de enda jag kan lova er just nu. Men de va fett länge sen jag gjorde ett MovieTime inlägg! Men då ska jag sitta vid datorn när jag gör de... aja, ska dra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0