Fan va jag är galen i dig

Klarar fan nästan inte ens att vara inne på datorn mer. Det hemska kommer då jag ser ditt namn på skärmen, efter det ögonblicket spelas ditt namn om och om igen i mitt huvud. Men det skiter väll du i antar jag.
Har fortfarande inga filmer att se, helgen suger (förutom att jag typ har svullat sönder munkar, chips, fikabrön' och skit). Längtar tills på måndag! Hoppas att allt blir bättre då!
Jag vill inte ens veta hur mycket jag har gått upp under den här veckan. Känns illa så fort jag tänker på det. Men det är ju nu som jag ska sluta äta för att sommaren är här snart, och jag tänker gå med magtröjor ibland jag också? Så vafan, nu ska jag börja skära ner lite på go'sakerna.
</3
Men nu ska jag dra iväg och leta efter någon bra film på internet som jag kan se. Har ju ingen bra med mig på den här jävla datorn såå... får fan ta&leta. Ohnoo! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0