BodyJam med Linnéa om 1 timme

Random bild från i sommar. Det var direkt efter att jag hade kommit hem från Canada! Fan va sommaren va soft, längtar som fan tills jag får uppleva dom sena nätterna och allt skit igen.
Snart blir det BodyJam med Linnéa. Fan va kul! Eller jag vet inte om hon kommer, men jag hoppas att hon gör det. För annars måste jag ju gå själv... men ah! Idag har de varit min hälsosamma dag (det är det typ varje onsdag...). Grönsaker på skolan, idrott FAKTISKT så var jag asduktig på idrotten idag! Fan va jag va bra asså! Jag typ förbättrade mig från 79 hopprepshopp på 1 minut till 105! Det är ju nästan för grymt för att vara sant? Jag tror faktiskt att BodyJamen börjar visa lite resultat... och nu har jag precis bokat pass för AfroPowerDance på måndag! Så nu får vi se hur kul det är, och om jag vill börja i det. Det tror jag faktiskt att jag kommer göra fast än jag inte vill, för att de e ju typ dans ändå och jag, som sagt, älskar dans. Jag behöver också all träning jag kan få tills vi ska springa med idrotten. Fan va ja ska kämpa då! Konditionen blir nog bättre tills dess nu när jag börjat gått ut & gått o allt. Btw: jag går ju ut och går varenda onsdagskväll efter BodyJamen! De e ju ganska grymt det också?
Och faaan! Jag måste lämna in min SO religion, imorgon! Annars blir det inget betyg i religion för min del iallafall. Men nus ka jag titta på lite bloggar och sen ska jag värma lite soppa och vänta på Linnéa. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0