Big Brother

Tööööntprogram.
Ouff, nu ska jag se på The Pink Panther! Eler hurfan de nu stavas. Fan va kung! Sen ska jag se på ett avsnitt av The Vampire Diaries, och den blir det matte plugg till Harry Potter och Hemligheternas kammare. Jag känner mig en aning kung idag och jag har sett på 4 avsnitt av Big Brother. Jag förstår mig absolut inte på Sara! Fan asså! Martin som är en av dom snyggaste männen på jorden, gör typ ALLT för henne, och hon ba "jag har inga känslor för honom...", jag ba "VAFAAAN TÄNKER DU MED KVINNA?!". Måste ju... nästan åka dit fatt lära henne en läxa eller något. Och jag vet att jag sagt att Big Brother är ett töntprogram och det är det fortfarande ;) men jag hade inget att göra imorse och min HD är ju borta nu och jag har bara ett fkn USB minne. Så då fick det bli lite Big Brothaaaah. Vem tycker ni ska åka ut ikväll?
Patrik eller Rodney?
Asså själv måste jag nästan säga Rodney för han verkar vara väldigt omogen. Inte för att Patrik är så mogen själv, men liksom vafan? Vem slänger ett glas vin på en annan bara för att man vägrade svara på en fråga som knappt har någon betydelse? Helt sjukt. Ett + på att Patrik är sjukans snygg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0