Awesome med film hela dagen lååång

Tjenare folket! Min älskade Kajsa-Lina är i Bryssel så jag kan inte snacka med henne :'( känns awful. Men ah, får bara vänta tills hon kommer hem. Faan va jag saknar henne! :love:
Idag så har det varit en ganska jobbig dag eftersom att jag har haft 2 prov. Först ett matte prov direkt på morgonen och sen direkt efter ett franska prov. Vi hade typ brandövning under halva franska prov tiden och sen tvingade dom oss att göra provet ändå? Men det gick ganska fort. Blev inte nöjd, mitt första VG i franska. Fett inte bra kan jag säga. Men de skiter jag i för jag har ju fått MVG på resten av proven så jag borde få MVG i slutbetyg eller nåt. Tycker jag i alla fall, jag vet ju inte hur dom tänker. Men sen så efter det hade vi NO, chill som vanligt. Jag, Maria och Linnéa snackade om LSD. Haha, i boken stog det "en annan typ av partydrog. Vissa blir helt galna av denna drog. Man kan t ex tro att man kan flyga, och vara så övertygad om det så man hoppar från ett högt hus" HAHAH, fatta vi dog!Ohmygod. Tänk er att man drar upp på en byggnad, fullt övertydag om att man kan flyga och sen ba hoppar ner och gör en face plant! Fan va klockren. Så vi typ hade asroligt åt det. Och sen så efter de så hade vi typ 1 och en halv timmes rast. Jag & Linnéa drog ner på stan och kikade på lite kläder. Köpte ett par tights från Gina för typ 50 spänn på rea. Fett awesome. Och sen så hittade vi en massa andra kläder som vi vela ha. Jag måste veeerkligen ha en ny foundation! Annars kommer jag att DÖ! Min har tagit slut så jag måste verkligen MÅSTE ha en ny. Annars ser jag ut som en babian. Och den här foundationen som jag har nu som är typ ljusast i världen, (#11) från H&M är typ sämst och täcker ingenting. Jag vill ha en brunare... ska skaffa en sån här:
Awesome right?
Linnéa sa att den var skit bra. Och när jag hävde lite på fingret var den sååå jävla mjuk, så jag ba :love: men nu ska jag dra & äta, byebye! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0