Vilken tråkig söndag

Fyfan vilken tråkig söndag. Finns typ inget att göra och alla är endå upptagna! :o
I alla fall så ska jag göra matte och engelska snart. Det blir en matte sida per dag eller mer om jag orkar ;) fast jag kan typ alla engelska orden... eller så säger jag bara fast egentligen kan jag typ inga?
Klockan är bara 4 och det enda jag gjort är att spela Mario och suttit vid datorn fast det är fint väder ute.
Bara så att ni vet så kommer inte jag att blogga lika ofta på vardagar tror jag. För att då har jag så mycket läxor och annat att göra. Men jag ska blogga så fort jag får tid.
Just nu sitter jag och lyssnar på A Year Without Rain med Selena Gomez. Har typ gjort det hela morgonen haha.
Men den är så himla bra! En annan låt som jag älskar med henne det är Naturally. Musikvideon hittar ni i menyn.
Bilder från inspelniningen till videon Naturally.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0