Stickning

Idag har det varit en ganska så lugn dag. Och idag fyller min mamma år, så grattis till henne! :D <3
Har inte hunnit att ge henne någon present, men jag håller på och stickar en fin sjal som hon ska få och den är jag snart klar med! Ska bara sticka klart några varv.
Men i alla fall så var det som sagt en ganska så lugn dag idag på skolan. Och efter skolan åkte jag, Madde och Issa till biblioteket och tittade på lite böcker och skrattade lite väääl mycket. Men aja ;) sen så lånade jag en bok av Agatha Christie, som är en deckare. Vi ska ju ha läst ut en liten deckare tills på fredag, så jag måste börja ikväll/inatt. Jag fattar vad dom som säger att 8an är jobbigast menar, verkligen...
Men nu ska jag plugga och sticka lite till! Jag vet att jag inte har bloggat lika mycket som förrut, men jag ska försöka blogga så mycket jag kan! Och jag kanske lägger upp en bild på min nya vinterjacka ;)
En liten bild på våran vän Festis :) (som har varit med i ett tidigare inlägg, klicka här för att komma till inlägget).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0