Plugga och film

Nu ska jag ta o plugga o se på en film. Jag kan seriöst inte plugga utan en film! Då blir det så jävla tråkigt. Men jag vet inte vilken film jag ska se, några förslag? :)
Men jag ska hämta lite fika innan, OCH FYFAAAAAAN VA KALLT DET ÄR UTE! Jag typ fryste ihjäl nyss när jag kom hem. Jag var med Johanna :D
Men det sägs att inatt så ska det snöa så jag hoppas på det bästa nudå! Och om det snöar så ska jag ta på mig min nya jacka som jag köpte på Carlings!
Jag kanske kan lägga in en bild på den imorgon eller något, för nu orkar jag inte knäppa någon bild på den. Men imorgon så ska jag på stan med Lina och Madde! Ska bli asskoj! Och fyfan, kom på nu att jag måste duscha håret så det tar väll ett tag innan jag börjar plugga och se på film hihi. Jag kanske bloggar lite mera senare ikväll! Men det är inte säkert. Och förlåt för så dålig uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0