OMG katten

Hahaha, fyfan va jag, Maria, Madde, Lina och Issa skratta åt den här katten! ASSÅ OMG HAHAHA.
Men i alla fall så hade vi skit kul igår och vi typ såg på The Hills Have Eyes, och åt en massa chips! Maria skulle hem klockan 11 för att hon skulle till Portugal idag :( hon skulle vart kvar längre ! Aja, sen kom Issa typ klockan 8, så gömde vi oss allihopa i bastun, för att vi visste att hon aldrig skulle hitta oss där. Men sen skulle vi smyga ut och skrämma henne, men hon skruvade av musiken så man hörde allt och då hitta hon oss -.- hahaha, men så kul det var! Måste göras om tjejer, sjukt kul!
Sen typ idag så gjorde vi inte så mycket... haha, inatt så bråkade vi alla om platserna i soffan (asså, om vart vi skulle sova), till slut fick Lina nog så hon la sig i köket och sov haha. Även fast jag ropade på henne så kom hon inte tillbaka, men jag va så jävla trött så jag somnade.  Jag kanske lägger upp några bilder sen igår kväll sen!
Sen på morgonen så tittade jag, Lina, Issa och Madde på Piranha. Den var... ganska bra!
Men nu så gör jag inte så mycket, typ tvättat lite grann och så :) sen så har Issa åkt till Stockholm :( JAG SAKNAR DIG REDAN ISSA, KOM TILLBAKA! Men snart ska jag se på Guldkompassen och sen ska jag kanske vara uppe ett tag, och plugga... -.- 'ven fast jag har lov så måste jag plugga jäätttteeee mycket! För att vi har kanske 5 prov veckan direkt efter lovet.. aja, ska i alla fall sitta och chatta med lite folk nu, och lyssna på musik, och sen ska jag titta till tvätten igen.
En bild sedan förra året tror jag, i Venedig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0