Lagar mat

För första gången i mitt liv, så kom jag direkt hem från skolan, började städa överallt, och lagade mat och efterrätt. Väntar på att efterrätten ska bli klar :) den blir typ klar kvart över... så det är inte så långt kvar. Jag gör kladdkaka.
I skolan var det ganska lugnt idag och jag fick MVG på NO provet :D asså, jag trodde ALDRIG att jag skulle få MVG på ett NO prov! Det är lixom det svåraste ämnet som finns!
Just nu läser vi biologi, och t o m det förra vi läste, alltså syror, var roligare... så jag tror inte att jag kommer få MVG på nästa NO prov, men jag ska träna som fan.
Fast snart ska jag träna lite engelska för att vi har prov i över imorgon. Vill få ganska bra betyg på det också. Det är ju nu i 8an som det gäller ellerhur? ;)
Men nu ska jag bara vänta på att klasskakan ska bli klar sen typ kanske börja med maten. Men jag bloggar i alla fall senare.
Min älskade Starbucks mugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0