Hockey

Va o tittade på lite hockey med Lina och Madde. Vi hade asskoj! Vi måste fan gå på varje hockey match tjejer!
Men i alla fall så ska jag se på Bolt nu tror jag. Eller så sparar jag den tills imorgon, och ser den då. Men jag längtar i alla fall sjuuuuukt mycket tills på fredag och lördag! För på fredag ska ja dra ut med Maria Ellen och Issa igen och sen på lördag ska vi ha en filmkväll hemma hos Madde! :D nice!
Har inte så mycket mer att berätta, men det var längesen jag gjorde ett MovieTime inlägg?! Får ta och göra det snart igen. För jag ser ju på rätt så mycket film så jag borde ha jätte många MovieTime inlägg egentligen...?
Aja, ska gå nu! Ha det så bra allihopa!
Fick bli en bild på den snygga Stephen Moyer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0