Guldkompassen

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat, men jag var hemma hos Madde hela dagen tills nu :)
Först så gick vi i skolan, drygt som fan. Sen åkte jag hem och hämtade mitt Nintendo DS för att Madde ville spela på det, och sen åkte jag hem till Issa, med Lina. Vi va typ hos Issa ett litet tag. tills vi åkte hem till Madde och tittade på Funny Games, vi har inte sett klart på filmen, det var kanske 10 minuter kvar innan jag och Issa skulle hem. Men den var i alla fall galen :o
Men sen nu när jag kom hem tog jag lite fika och satte mig vid datorn och nu ska jag göra lite läxor haha. Eller så... kanske inte läxor... men det vill i alla fall plugga. Jag vet.. VAD ÄR DET SOM HÄNT MED MIG?!??!?!?! ;D
Just nu lyssnar jag på Kelis med Scream. Och nu ska jag starta Guldkompassen. Började titta på den igår kväll efter att jag tittat på That 70's Show i kanske 2 timmar haha. Fast jag hann bara kanske se halva Guldkompassen.
Men jag bloggar i alla fall mera senare i kväll tror jag!
Och sen så tänkte jag bara visa hur mitt Mario Golf spel såg ut hhaha :D
Klicka på bilderna om ni vill se dom i större storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0