En ny blogg!

Jag har gjort en ny blogg! Jag vet inte varför men jag gillar att hålla på med design och så, och jag tyckte att min blogg behöver ett nytt namn så... jag gjorde en ny blogg haha.
Det är nästan samma kategorier som på den andra bloggen, det är bara det att jag har tagit bort "dagens låt" och "dagens outfit" för att jag typ aldrig använde dom kategorierna. Sen så har jag ingen header. I stället för en header så jag jag satt en liten bild i menyn högst upp. Men allt är annars samma. Bara att jag kommer blogga mycket mer och så nu på den här bloggen, och den här bloggen ska jag nog ha kvar ett ganska långt tag, inte som alla dom andra i kanske 1 månad och sen ta bort den och skaffa en ny. Men jag hade ju min förra ganska länge, vad var det nu.. nästan 7 månader? Men jag lovar att jag inte ska byta blogg lika ofta nu.
Min blogg ska handla om lite allt möjligt. Typ som mode, design, konst och en massa sånt. Mer än i den andra bloggen. Jag kommer ju ha kvar den andra endå, men jag ska använda denhär bloggen!! Jag ska logga på den andra om jag ädrar mig eller nåt. Jag ska kanske också ska smilesyar å denna blogg som jag gjorde på den andra. Jag ska ha tävlingar och en massa sånt också när jag får många besökare.
Såå.. det var nog allt! Det kommer ett inlägg om ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0