YES!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Nu har jag inga läxor eller nåt skit eller blablabla :D! Fyfaaaaaaaaan va nice! Det ska jag och Madde fira med att se på en finfilm. Haha, fyfan asså. Idag blåste det som in i helvete asså, och sen skulle vi gå i 60 minuter typ på Hälsan på elevens val då. Det var att välja det eller att åka skidor 6 km. Så jag väljer såklart att gå. Och det var inte lika dåligt som jag trodde att det skulle vara. De va faktiskt ganska nice, det blåste ju såklart så vi nästan blåste iväg, men de va endå nice! Imorrn ska vi typ samlas på skolan och typ göra något haha. Vet inte vad, orkar inte ta reda på det heller. Och sen så ska vi på Friskis och Svettis! Och på fredag så ska vi ha yoga och sen så ska vi på Gymmet i stan! Haha, ganska nice endå eller vad? ;)
Men nu ska jag dra och jag kanske bloggar mera senare, jag vet att jag inte gör så mycket inlägg nu för tiden men det var ju förrut då jag inte hade tid för att jag måsta plugga till alla prov. Men nu ska jag försöka att lägga in lite oftare! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0