Walk This Way

Yess... nu har jag typ kommit hem för ett tag sedan från Issa. Och på onsdag är det NO-prov. FATA JAG HATAR NO! Endå så fick jag MVG på förra och typ satsar på det nu också, hoppas att jag får det, för om det börjar gå bra så kommer jag att börja gilla NO mer och mer. Fick reda på att jag har VG i typ matte, MVG i engelska, franska och svenska. Och typ bara G i dans?!?!??! VAFAAAAAN! Jag som dansade loss på gympatimmen förfaaaan! Men jag ska bara kämpa på allt jag kan på idrotten så kanske jag kan komma upp till MVG eller nåt. Hoppas jag i alla fall. Hahaha, och jag fick också reda på att jag hade VG i orientering, jag och Lina som kämpat så!
Men nu ska jag gå och tvätta bort allt smink, och sen gå och lägga mig i sängen och plugga NO. 
HAHAHAHAHAHA BTW: FATTA JAG GARVA IGÅR NÄR DET VAR NÅGON SOM BUSRINGDE IN TILL RIX FM?!?!? Haha, usch, så får man inte göra! :) det är faktiskt ganska så fel ;) för tänk dom som slösat pengar och försökt komma fram och sen kommer några och busringer?! xD
Men aja, jag bloggar nog inget mer idag, för jag tror att jag ska stänga av datorn nu. Eller nja, kanske lyssna på musik eller nåt. Men jag ska inte chatta eller nåt i alla fall. Godnatt allihopa!
Eller btw: det blir ett Dagens Kändis inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0