Vinter design på bloggen?

Hejsan igen allihopa! Nu har jag ätit lite frukost och städat lite i mitt rum. Ska städa lite mera nu snart men endå. Tänkte fråga er om ni tycker att jag ska skaffa en vinter design på bloggen? Hade ju en vinterbakgrund i kanske någon timme nyss men tog bort den för att jag tyckte inte att den passade in riktigt. Men jag funderar på att bara göra så att det faller snöflingor. Och att det kanske skulle räcka. Men jag vet inte. Har jag tid så kanske jag gör något mer. Men det är ju lite onödigt när det inte är vinter längre och man måste göra om allt igen. Det är ju lite jobbigt med design och så, men det är skitkul!
Nu ska jag gå och duscha och sen  blir det att träna franska och engelska. Jag kan ju träna engelska när jag ser på film, hmm? ;) haha, nej, nu ska jag träna på riktigt! Och jag tänkte att jag kanske skulle skaffa typ en liten chattruta som jag hade förut på min föra blogg, men det var inte så många som skrev i den så jag vet inte om jag orkar hah. Aja, hejdå! :D

Kelowna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0