Tråkig lördag

Yes, det är en tråkig lördag och jag har inget att göra och jag har skit ont i magen. MEN DET HAR SNÖAT JÄTTE MYCKET IDAG!!! När jag vaknade jag ba: WOOOHOOOOO
Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag. Jag måste nog ta och plugga lite ikväll och inte spara allt tills på måndag och tisdag. Måste be Issa komma över någon timme så vi kan träna tillsammans. Men på måndag får vi reda på hur matte provet gick och jag längtar tills jag får se hur det gick! Men jag vet inte om det gick bra, jag tror inte att det gick så bra men man kan alltid hoppas.
Nu ska jag ta och se på en film. Och jag vet att jag egentligen borde plugga istället för att se på film. Men jag MÅSTE se på en film innan jag pluggar HIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0