Tja

Har precis ätit, och nu ska jag typ ta och plugga lite NO tror jag. Haha, fyfan, idag så stack vi oss typ i fingret och tittade på vårat blod och typ tittade vilken blodgrupp vi hade. Jag har fortfarande ont i fingret :( men i alla fall så satt vi ju och gjorde frågorna också.. OCH JAG FATTAR INTE ETT SKIT!
Men jag får ta och söka lite på internet och så. Kanske ringer typ Issa sen och frågar något? Hihi. Idag efter skolan så hade vi snöbollskrig, och fyfan va kul de va! Vi ska nog ha det igen imorrn. OCH SNART ÖPPNAR HEDE! Det ska ju snöa inatt också så då blir det mycket snö :F och sen när jag och Issa kom hem till mej så ville vi se på en skräckfilm så vi såg på The Strangers. Vi hann inte se klart den men vi ska kanske se klart den typ på fredag eller något. Imorgon ska jag nog inte göra så mycket utan typ bara sita hemma och plugga. Jag MÅSTE få MVG! Och jag SKA plugga lika mycke som jag gjorde till senaste NO provet. Sen efter NO'n så har vi franska, och det är inte så litet prov det heller. Usch.

Kommentarer
Postat av: kajsalina

kolla in min blogg och se om just DU är vinnaren av tävlingen? :D

2010-11-10 @ 20:49:29
URL: http://kajsalinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0