Tips på böcker

Jag vill ge er lite tips på några böcker. Jag läser ju ganska mycket såå.. jag vet ju en del bra och en del dåliga. Tänkte skriva här vilka jag tycker mest om!
1. The Twilight Saga, (mest Twilight (Om jag kunde drömma) och Eclipse (Ljudet av ditt hjärta) böckerna).
2. The Vampire Diaries böckerna, jag har inte läst alla, så jag säger bara 1an, eftersom att jag läst hela den.
3. True Blood. Jag har bara läst den första boken så jag kan bara tipsa om den.
4. The Host (av samma författare som till The Twilight Saga, Stephenie Meyer)
5. Hungerspelen.
6. Livet Enligt Rosa (för dom som kanske är 10, 11, 12 år). Jag gillade dom böckerna väldigt mycket i den åldern! Men just nu vet jag inte om jag gillar dom så mycket.
(en av böckerna)
Jag vet typ att det inte var så många, men jag tog bara mina favoriter. Jag kan skriva om flera andra böcker mera senare, kanske gör typ en kategori där jag ger boktips och sånt. Och jag vet att jag mest gav tips om vampyrböcker, men det är lixom bara typ sånna jag läser. Och jag tycker att alla ska läsa den första The Twilight Saga boken, för att den är verkligen jätte bra! Jag var en sån som aldrig läste, men sedan såg jag Twilight filmen, och bara kände att jag MÅSTA ha boken, så jag och Issa cyklade till Åhléns och jag köpte den första för att se om den var bra. Boken e ju typ 400 sidor, jag trodde att jag skulle läsa ut den på kanske 1 månad eller kanske 2. Men jag läste ut den på 3 dagar! Åhgud, vad jag läste då!
Men nu ska jag snart se på film, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0