Snackar med Kajsa!

Nu snackar jag med Kajsa! Det va så länge sen vi snacka på skype. Jag hade saknat det jätte mycket! Men min data typ stängdes av förr när vi snackade, så vi har inte kunnat snacka så mycket. Men nu snackar vi igen och då blir det till ungefär 10 och sen ska jag duscha och plugga lite mera, skriva ner dom sista sakerna och sen sova. Jag ska nu förminska min blogg, för att den blev lite för stor när jag gjorde bloggen. På minidatorer så syns inte halva min blogg, såå.. ja.
Jag längtar inte tills skolan imorrn, men endå så vill jag plugga mera på något sätt. Det kändes jätte bra att plugga en hel dag utan att göra något annat och lyssna på bra musik.
Godnatt allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0