Popcorn!

Eftersom att jag inte får äta chips och godis, så poppade jag lite popcorn nyss! Man måste ju ha något på en fredagskväll, ellerhur? Just nu ligger jag i min säng och chattar med lite folk. Jag har typ sett på film hela dagen. Bland annat så såg jag på det senaste avsnittet av The Vampire Diaries, sjukt bra! Fyfan, varje jävla avsnitt slutar så himla spännande så jag längtar jätte mycket tills nästa torsdag! Imorgon ska jag nog vara med Klara, och sen mot kvällen ska jag kanske åka hem till Issa och fira henne. Det blir nog skitkul! Sen har jag funderat på att läsa ut min 2a boken från The Vampire Diaries serien. Jag har "läst" den i kanske.. 2 månader nu, eller kanske 3? Och den är verkligen jätte spännande, men jag har typ aldrig tid. Jag ska egentligen träna franska och NO nu eftersom att vi har prov direkt efter lovet. Men jag orkar inte! Usch. Men nu ska jag fortsätta att chatta och sen ska jag.. se på film :) bloggar säkert mera senare ikväll!
Min gamla header

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0