Plugga... plugga.. plugga!

Nu ska jag plugga NO med Issa via msn. Jag bloggar mera efter att vi har pluggat klart. JAG HAR 3 JÄVLA PROV NÄSTA VECKA! Seriöst, fyfan va alla planerar dåligt -.- i alla fall så har det inte hänt så mycket idag bara typ.. att jag och Issa gick hem till Maria på håltimmen, för vi hade lixom inget a-pass efter så vi typ stannade kvar där ett litet tag längre. Issa håller typ på och skriver att svar på en fråga som typ är 1 000 rader långt hihi. Men jag ska nog gå nu och sen så bloggar jag mera ikväll om jag får tid!
Btw: JAG MÅSTE SE DEN SISTA HARRY POTTER FILMEN! Eller ah, jag ska ju på den med Madde, Issa, Lina och Maria nästa vecka, kung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0