Morgon!

Tjenare! Jag har typ precis vaknat och duschat och tagit lite chokladpudding. Nice! Vet inte om jag ska dra till biblioteket och kanske låna en annan Agatha Christie bok, jag tror att jag ska plugga alla grejer jag måste plugga..? Haha, ja det blir nog så nu. Ska kanske se på Sex And The City 2 nu istället. Jag såg inte på den igår, jag pluggade istället. Och hoppas att alla har kommit ihåg att igår natt var den natten som man skulle ställa om klockan på! Haha, hade bara lust att säga det.
Lyssnar just nu på Just The Way You Are, sjukt bra låt!
Jag ska be Issa och Lina att skicka lite bilder sen lördagen. Så kan jag lägga upp några här på bloggen. Haha, det roliga va att jag och Lina hade tänkt att gå bus eller godis typ i år. Och sen just när vi kommer hem till Madde så vi ba: OJ, MAN SKA GÅ BUS ELLER GODIS IDAG!
Och det kunde vi ju inte göra eftersom att vi inte hade några dräkter, och Madde, Maria och Issa ville inte gå! Såå.. vi får vänta tills nästa år Lina! :D aja, nu ska jag gå och se på Sex And The City 2, äta frukost och plugga! Kommer att bli en grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0