Mat, matte och data

Hejhej! Jag var ju på Harry Potter igår! Fyfaaaaaaaaaaaan va bra den var! Alla som inte har sett den MÅSTE se den! Det är den bästa filmen sedan 4an. För jag tycker inte att 5an och 6an är så bra.. 5an är värst av alla :s man fattar typ.. inget. Men i alla fall så var den skitbra och alla måste se den!
Nu har jag precis duschat och ska gå och äta. Efter det så ska jag plugga en massa matte inför matte provet imorgon. Usch så mycke prov vi har. Sen så har vi 2 stycken nästa vecka. Fast jag längtar endå tills nästa vecka för att då är det elevens val och jag har valt Hälsa hihi. i 2 och en halv dag tror jag att det va.. så man behöver inte plugga något. Men ikväll så ska jag nog se på film eller göra något annat kul.
Hahahaha, idag på bilden så jagade jag och Linnéa varandra med svarta pennor och försökte måla i ansiktet på varandra, men hon lyckades bara att måla på min tröja -.- så jag tvingade henne att måla på sin egna också hehe!
Men nu ska jag dra, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0