Massor av läxor

Japp, jag har skit mycke läxor! Eller läxor och läxor.. jag måste typ träna till 2 prov som är nästa vecka! Och de är typ NO och franska. Usch. Men jag ska typ börja träna nu sen ska jag se klart på Harry Potter 3. Åååååh! Jag vill gå på den 1a delen av den sista filmen som har premiär den 17 november! Jag SKA! MÅSTE!
Och typ idag så såg jag ett par bilder från inspelningen till Breaking Dawn! Och eftersom att jag är ett stort fan av The Twilight Saga, jag ba: AAAAAAAAAH!
Bokstavligt ;) men nu tänker jag lägga upp lite bilder här:
Hittade bilderna på www.msn.se.
Premiären på filmen är den 18 November 2011. Jag vet, jag vet.. det är sjukt långt kvar men jag längtar sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0