Just Dance

Nu har jag och Issa spelat Just Dance i kanske, 3 timmar? Det är typ ett dans spel till Wii. Det är hur kul somhelst, och man får mycke träning! Vi fick öppna alla fönster haha. Men kul som fan var det i alla fall. Nu ska vi ta och se på film, och sen ska vi (tror jag) sova. Eller om det kanske blir någon mer film efter den som vi ska se nu. Vi får se. Det är ju skola imorrn och vi borde egentligen lägga oss liiiiiiite tidigare, men aja. Men nu ska jag gå och borsta tänderna! Och som sagt så kan jag inte lägga upp någon bild just nu för jag har ingen på den här datorn. Men jag bloggar mera imorgon när jag kommer hem eller när jag vaknar! Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0