Hemma hos Issa!

Tjenare! Nu e jag hemma hos Issa och vi ska se på film nu snart. Vi va typ på ICA Maxi för ett litet tag sedan och typ jag ville ha kakor, men det blev inte så, så vi fick bli utan kakor :) vi kommer nog antagligen vara uppe typ till 6 så.. DET BLIR EN MASSA FILM HEHEHEHEHEHE :D
Jag har inga bilder på den här datorn som jag kan lägga upp, men.. aa. Jag ville åka hem och hämta mitt Nintendo DS för att jag ville spela Mario på det, men jag orkade inte, så jag fick bli utan DS OCH kakor :) och äre bara jag som typ läääängtar efter skolkatalogen?! Seriöst, JAG VILL HAAAAA, NUUUU! Jag tror nog att den kommer nästa vecka. Jag hoppas det i alla fall.
Åt typ äppelpaj med sås nyss, skitgott! Sen så typ garvade vi lite och sen gick vi upp och satte oss vid datorn :D Issa har ju en sånhär snygg liten minidator! Älskar den!
Aja, jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll, men jag tror inte det, men kanske. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0