Hemma från Sundsvall

Typ för ett litet tag sedan så kom jag hem från en hel dag med tjejerna i Sundsvall! Fyfaaaaan a kul vi hade! Vi typ badade på himlabadet och sen åkte vi och shoppa! Haha, fast vi hittade typ inte där så.. det blev lite.. mja :)
Nu har jag funderat på att göra bloggen lite mindre faktiskt, för att jag tycker inte om att den är så stor. Nu vet jag att om jag gör den mindre nu så kommer alla bilder ba *konstigt*. Men jag ska typ kanske vänta ett litet tag och sen göra den mindre, jag vet inte riktigt... I alla fall så köpte jag en ungefär sån här:
Fin va? ;)
Haha, fettnice. Jag ska typ duscha nu i alla fall och sen ska jag titta på film "med" Madde.
Aja, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0