H-fest och shopping!

Jag vet att jag inte har bloggat på kanske 1 år, men nu så! Jag va på h-fest i fredags och typ fixade mig hela dagen, och sen kom Madde och Lina och fixade sig lite här och då tog vi lite bilder som vi tänkte lägga upp men just då så blev min data cp så jag om vi skulle lägga upp alla bilder så skulle vi måsta typ starta om datorn och det hade vi inte tid med. Och igår så.. ja... jag vet faktiskt inte. Jag satt vid datorn hela dagen men jag orkade inte göra nå inlägg. Och idag så gick jag lite på stan, och då så köpte jag lite grejer, och här kommer dom:
Skidglasögon. Jag har annars bara vanliga vita, men jag ville ha ett par med lite grejer på.
Kräm. Fick den igår, men endå. Jag har inte lagt upp någon bild på den.
Örhängen. Tyckte att dom va skitsnygga så jag köpte dom.
Och nu kommer vi till hårfärgen. Asså, på baksidan av varje hårfärg förpackning, så visar dom ju hur det blir när man färgar och har en viss färg innan. Jag har ju en väldigt mörk färg, och det stog att det inte kunde fungera på en så mörk färg. Men jag ska försöka endå. Alltså, sååååååå mörk har jag ju inte.
Usch. Hjälm. Men aja, den passar i alla fall till glasögonen ;)
En skid jacka. Asså, jag köpte den för kanske 2 veckor sedan, men jag har ju visat den heller så jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på den nu!


Japp, det var allt. Och usch, imorrn är det skola. Asså, just nu vill jag verkligen bara ha lov lov lov! Men man får ju vänta i några veckor nu. Och btw: jag kommer inte att färga håret idag, jag ska färga det någon gång innan jul, men inte nu. Kanske nu i veckan. Och jag har bestämt mig för att börja i Body Jam. Asså OMG va kul det var på gymmet när vi dansade det! Så, jaa, det blir nog min "sport" det. Jag måste ju träna upp min kondition tills vi ska jogga runt lillfjärden till våren, så det blir nog bra.
Och just ja! Vi var ju på h-festen jag Madde Lina och Issa. Issa kom inte hem till mig innan så hon blev inte med på bild :( men jag kan lägga upp en bild på hur jag Madde och Lina såg ut.
Japp, snyggingarna!

Imorrn så ska jag och Madde gå till gymmet och köpa ett klippkort. Sen så ska vi börja i Body Jam. Asnice! Men nu ska jag dra och fortsätta att äta mina chips! Puss på er alla och jag bloggar mera senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Madelene Sjöblom !

nemen, sexig man va där då -.-'

2010-11-28 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0